• (Android) Dan the Man: Action Platformer ატყუებს ბევრ გასაღებს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dan the Man: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dan the Man: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ატყუებს ბევრ გასაღებს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dan the Man: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dan the Man: Action Platformer Arcade qynb

    მაგარი თამაში, მაგრამ გადატვირთვისაგან განცხადებები, რომელიც კი მოახერხა ნელი თამაში ქვემოთ. თავდაპირველად მისი მხოლოდ მას შემდეგ, თითოეულ დონეზე, ჯარიმა. მაშინ ისინი მოგცემთ სურვილისამებრ განცხადებები გაცვლა საჩუქრები, ჯარიმა. მაშინ შუა თითოეულ დონეზე, მას შემდეგ, რაც თითოეული save წერტილი, რომელიც მოდის გარშემო ყოველ 30 წამში, nah, im გაკეთდეს. არ ღირს, მეტი რეკლამა დრო, ვიდრე სათამაშო დრო

    ნამდვილად სახალისო თამაში და ძალიან თქვენში რეტრო ტიტული, რომ მე გვიყვარს, როგორც ბავშვი.

    თამაშს აქვს ძალიან ბევრი თამაში. მინდა ვუყურო ზოგიერთ რეკლამას, მაგრამ ის წყდება 1 წთ თამაშით. გთხოვთ ამოიღონ თამაში juat დააყენა განცხადებები.

    კონტროლის sucks ბევრი განცხადებები და u შეგიძლიათ მხოლოდ ითამაშოთ, თუ u r ონლაინ არ ოდესმე ითამაშოს ერთხელ

    საოცარი თამაში უამრავი სახალისო და გასართობი :) მაგრამ ერთი პრობლემა მე გვხვდება ბევრი ის არის, რომ ჩემი თამაში იყინება შემდეგ დონეზე და მე მაშინ უნდა გადატვირთეთ app და ხშირად დაკარგავს ჯილდოები ან ეს არ რეგისტრაცია, რომ მე მოიგო, მაგრამ ეს შეიძლება იყოს ჩემთვის არ ვიცი :?

    ასეთი დიდი, და კარგად გააკეთა თამაში. პრემია გადავიხადე. უბრალოდ, თავი დაეღწია კომერციული შეფერხებები. ხდის შემოვა ბევრად უკეთესი. Kudos დეველოპერები

    მაგარი თამაშია

    Iy მიყვარს თამაში, რადგან ეს მასწავლე, თუ როგორ უნდა ვიბრძოლოთ და ეს არის fun iy მიყვარს თამაში გთხოვთ დრო წასვლა მინდა 5 წუთი კაზინო

    ეს არის საუკეთესო თამაში ოდესმე ითამაშა iam სათამაშო თამაში და ვნახე ეს თამაში რეკლამა საუკეთესო თამაში

    ლოლ, სახალისოა. მე ნამდვილად სარგებლობდა gameplay. დიალოგი, ეს მაძლევს alot იმ ძველად Nintendo vibes. მაგარია. გთხოვთ ჩამოტვირთოთ და სარგებლობენ თავს. არსებობს alot შემაშფოთებელი განცხადებები, მაგრამ ისინი შეიძლება იგნორირება.

    ეს თამაში მოიპარეს ჩემი პრემია, და შემდეგ მათ გამომიგზავნეს ელ, როდესაც მე გაუქმდა მეუბნებოდა გაიგო, რომ მხარდაჭერა, და მხარდაჭერა მხოლოდ ავტომატური სისტემა, რომელიც ეხმარება არავინ!

    კარგი თამაში, მაგრამ wayyy ბევრი განცხადებები

    ეს მითხრა, რომ თუ მე მოწვეული ერთი ჩემი მეგობარი მე კიდევ რამდენიმე ტყავი და მონეტები მე ეს და რა თქმა უნდა არაფერი მომხდარა გთხოვთ დაფიქსირება ამ

    უკეთესი იქნება მზად უნდა გადაიხადოს რეკლამა უფასო. ეს თამაში პოპ up განცხადებები უფრო მეტია, ვიდრე თამაში. პლუს ბევრ რეკლამას აქვს X ღილაკი ეკრანის კონტროლის ქვეშ და ავტომატური როტაცია არ მუშაობს. თქვენ უნდა მთლიანად დახუროს თამაში მისაღებად რეკლამა წასვლა გზა. თამაში იყო ღირსეული, პატარა მე ვერ შეეგუება ყველა განცხადებები, ასე რომ არ აპირებს bash არსებობს.

    AD პრობლემები მე იმდენად ახლოს დამთავრებული დონეზე, მაგრამ მაშინ მე გარდაიცვალა, ასე რომ მე აირჩია აღორძინება, მაგრამ შემდეგ იგი წავიდა შავი, ასე რომ მე უნდა გადატვირთეთ იგი ბოლო საგუშაგოს!

    ისინი წაიშალა ყველა ჩემი შესყიდვები[fyi შევიძინე ყველაფერი] და აღადგინოთ ჩემი შენახვა.

    მისი გართობა ითამაშოს მისი გარკვეულწილად ადვილი თამაში chrome წიგნი და საბრძოლო ასპექტი არის fun.

    5 ვარსკვლავი თამაში დანგრეული განცხადებები. ყოველ save წერტილი თქვენ უნდა უყუროთ რეკლამა, ისევე როგორც everytime თქვენ სცემეს დონეზე. თქვენ შეგიძლიათ გადაიხადოთ რამდენიმე bucks ყიდვა თამაში და ამოიღონ განცხადებები. ვგრძნობ, რომ მათ აქვთ საკმარისი ადამიანი, რომ არ ითამაშა/თამაშობენ ამ თამაშში, რომ 1 ad თითო დონეზე უნდა იყოს საკმარისზე მეტი. თამაში თავად არის დიდი საბრძოლო platformer. სასაცილო ამბავი cutscenes ასევე.

    არ მჯერა, რომ ეს თამაში უფასოა. იგი შეფუთულია შინაარსით. A დარწმუნებული თამაში.

    მე შეიძინა Barry steakfries და პრემია bundle ხოლო უკან და ახლა მე არ მაქვს მათ ასე მადლობა გაყვანაა ჩემი ფული

    ლამაზი თამაში, მაგრამ განცხადებები everytime ძალიან შემაშფოთებელი ასე უსარგებლო თამაში

    ეს თამაში უბრალოდ სურს თქვენი ფული და სხვა არაფერი!!!

    ეს sucks. მათ აქვთ თამაში უღელტეხილზე თქვენ უნდა შეიძინოთ, თუ არ გვინდა, რომ დაველოდოთ 12 საათი თითოეულ დონეზე ზარალი. როგორც ვთქვი, თუ არ მაგრამ ეს, თქვენ დაველოდოთ მინიმუმ 6 საათი შორის თითოეულ დონეზე. Sucks საკმაოდ ცუდი

    მისი დიდი თამაში უნდა ითამაშოს, მაგრამ ტაიმერი ითამაშოს უფრო დონეზე kinda ნანგრევები fun.

    Hi ეს თამაში არის დიდი, მაგრამ მე მაქვს ერთი პრობლემა მე მივიღე შეძენა Barry steakfries და ეს ბრალი ჩემთვის, მაგრამ მე არასოდეს მივიღე Barry

    Add სიხშირე იქნება მხოლოდ ცოტა შემაშფოთებელი, მაგრამ მას შემდეგ, რაც თითქმის ყველა add მთავრდება, როგორც ცარიელი შავი ეკრანზე და თამაში უარს დაუკარით ერთხელ ხდის თამაში ყველა, მაგრამ unplayable.

    ამდენი განცხადებები gameplay ღირსეული, მაგრამ მე უბრალოდ არ შეიძლება სთხოვა განცხადებები

    ეს იმდენად fun!! განსაკუთრებით multiplayer. 10/10 გირჩევთ

    Dan the Man: Action Platformer Arcade apew

    Awsome თამაში მე ვფიქრობ, რომ მათ უნდა დაამატოთ multiplayer ამბავი რეჟიმი და yea

    Dan the Man: Action Platformer Arcade xksf

    იქნებოდა დიდი, მაგრამ განცხადებები მართლაც გზა ძალიან ექნებოდა, თუ ერთი ვერ ახერხებს ფასი პრემია. ასევე ექვსსაათიანი ლოდინის დრო თავებს შორის ნამდვილად გადაჭარბებულია.

    Sonic CD Classic Aksiyon hps

    მე სიტყვასიტყვით შემიყვარდა ეს თამაში პირველად თამაშის შემდეგ ! მაგრამ, ვფიქრობდი, რომ ეს არის ოფლაინ თამაში, რომელიც იყო მიზეზი, რომ მე დაყენებული, პირველ რიგში,. მაგრამ უნდა ითამაშოს ან ზარალი თითოეული დონის ამბავი რეჟიმი და სხვები თქვენ უნდა ინტერნეტი \ wifi პირველი ! გარდა ამისა, ეს ერთ-ერთი საუკეთესო თამაშები ითამაშა ! ეს არ არის ოფლაინ თამაში .

    არაფერი, როგორც ნაჩვენებია რეკლამა, მაგრამ მე მესმის, რომ ერთი უნდა clickbait მიიღოს შანსი ეს თამაში არის კარგი თამაში და თამაშები პატარა სტუდიაში ან ინდი თამაშის დეველოპერები ნამდვილად არ მიიღოს ყურადღებას ისინი იმსახურებენ მათი შრომა.

    მე მინდა, რომ ეს თამაში იყო, თუ როგორ იყო ადრე, არ უნდა იყოს სისტემა, რომელიც გააკეთა თქვენ დაველოდოთ ან უყურებს, როგორიცაა 10 განცხადებები ითამაშოს დონეზე. მე reccomend შემდეგ unlocking დონეზე გამორთვა თქვენი wifi არ უყურებს ნებისმიერი განცხადებები და ითამაშოს თამაში სწორად. მე არ ვიცი, რა მოხდა, მაგრამ ეს თამაში არის აბსურდული თანხის განცხადებები, რომელიც შეიძლება მთლიანად ჩაშლის gour გამოცდილება. თუ თქვენ არ აწუხებს თვალს მოსწონს 10 განცხადებები ზარალი დონეზე, როგორც მე reccomend, როგორც თამაში თავად არის გასაოცარია და სუპერ fun.

    რატომ ეს თამაში gotta glitch შემდეგ აჩვენებს რეკლამა

    თამაში ბევრს ჩამორჩება მაშინ სანამ გთხოვთ სცადოთ მისი დაყენება პირველ რიგში მინდა ნულოვანი ვარსკვლავის რეიტინგი მივცე მაგრამ ჩემს აზრს ვერ გამოვაქვეყნებ მის მიერ გთხოვთ შეაჩერეთ ჩამორჩენა მეც შევიძინე პრემია

    მას შემდეგ, რაც ბოლო განახლება, თამაში ძალიან ნელი fps, ontop განცხადებები, რომ დაარღვიოს თამაში. დიდი თამაში, მაგრამ ეს უნდა იყოს დაფიქსირებული asap

    Dan the Man: Action Platformer Arkadne igre lfl

    თუ ეს არ იყო მტკნარი თანხის განცხადებები, ეს იქნება შესანიშნავი თამაში. ზოგიერთი განცხადება გასაგებია. მაგრამ თითქმის ყველა ქმედება მენიუ შეეკითხება რეკლამა. თქვენ დასრულდება მდე თვალს უფრო მეტი მათგანი, ვიდრე სათამაშო თამაში.

    არაფერია შემიძლია ვთქვა, რომ ეს არის ერთადერთი თამაში, რომელსაც აქვს ამ სრულყოფილი გრაფიკა და ამბავი ხაზი საოცარი


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :